Διαθεματικότητα και ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στο ελληνικό σχολείο
Κατερίνα Δώσσα, Μαρία Νικολακάκη, Τζένη Μωραΐτη
Σκοπός το βιβλίου είναι η διερεύνηση του Λόγου αυτού και η ανάδειξη «κρυφών» πλευρών της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, όπως λειτουργεί στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το βιβλίο στοχεύει στο να αναδυθεί έναντι του συνθηματικού λόγου η πραγματικότητα και να προβληματίσει την εκπαιδευτική κοινότητα για τον ρόλο της μέσα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής.