Χρήστος Φραγκονικολόπουλος, Γιώργος Πλειός
Το παρόν βιβλίο διερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα ελληνικά ΜΜΕ καλύπτουν και αναπαριστούν μια περιοχή που είναι κομβική, ευαίσθητη και ίσως ταμπού στην ελληνική εξωτερική πολιτική. Τα λεγόμενα «εθνικά θέματα». Το αποτέλεσμα αυτής της αρκετά κοπιώδους και μακροχρόνιας προσπάθειας κρατάει ο αναγνώστης ανά χείρας. Το βιβλίο προέκυψε από τη διασταύρωση δυο επιστημονικών πεδίων: των Επικοινωνιακών Σπουδών, και ειδικότερα της Κοινωνιολογίας των ΜΜΕ, από τη μία και της Μελέτης των Διεθνών Σχέσεων από την άλλη.