Cart 0
Sale!

Γυναίκες και Διοίκηση Επιχειρήσεων

Μαρία Βακόλα

Εμπόδια, μύθοι και προσδοκίες

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μία πρώτη προσπάθεια για να διερευνηθούν τα προβλήματα, αλλά και τα κάθε είδους εμπόδια, που αντιμετωπίζει η Ελληνίδα εργαζόμενη στον τομέα της διοίκησης των επιχειρήσεων. Υπάρχει όντως «γυάλινη οροφή» που ανακόπτει την εξέλιξή της; Είναι ισότιμη με τους άνδρες συναδέλφους της; Είναι, πράγματι, αναγκασμένη να αποδεικνύει καθημερινά την αξία και τις ικανότητές της; Σε τι διαφέρει από τους άνδρες συναδέλφους της ως προς το στυλ διοίκησης; Φορτίζεται από το καθημερινό άγχος και τις απαιτήσεις αυτού του έντονα ανταγωνιστικού χώρου; Πώς αντεπεξέρχεται στις υποχρεώσεις της επαγγελματικής, αλλά και της προσωπικής-οικογενειακής της ζωής; Υπάρχει, πράγματι, πρόβλημα σεξουαλικής παρενόχλησης και πώς το αντιμετωπίζει; Τι λένε οι στατιστικές για την πορεία και τη θέση της γυναίκας μάνατζερ στην ελληνική αγορά εργασίας; Αυτά είναι κάποια από τα βασικά ερωτήματα στα οποία απαντούν, σε μια συλλογική προσπάθεια, όχι μόνο πανεπιστημιακοί, αλλά και άνθρωποι της αγοράς.

29,20 23,36

Μαρία Βακόλα

Εμπόδια, μύθοι και προσδοκίες

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μία πρώτη προσπάθεια για να διερευνηθούν τα προβλήματα, αλλά και τα κάθε είδους εμπόδια, που αντιμετωπίζει η Ελληνίδα εργαζόμενη στον τομέα της διοίκησης των επιχειρήσεων. Υπάρχει όντως «γυάλινη οροφή» που ανακόπτει την εξέλιξή της; Είναι ισότιμη με τους άνδρες συναδέλφους της; Είναι, πράγματι, αναγκασμένη να αποδεικνύει καθημερινά την αξία και τις ικανότητές της; Σε τι διαφέρει από τους άνδρες συναδέλφους της ως προς το στυλ διοίκησης; Φορτίζεται από το καθημερινό άγχος και τις απαιτήσεις αυτού του έντονα ανταγωνιστικού χώρου; Πώς αντεπεξέρχεται στις υποχρεώσεις της επαγγελματικής, αλλά και της προσωπικής-οικογενειακής της ζωής; Υπάρχει, πράγματι, πρόβλημα σεξουαλικής παρενόχλησης και πώς το αντιμετωπίζει; Τι λένε οι στατιστικές για την πορεία και τη θέση της γυναίκας μάνατζερ στην ελληνική αγορά εργασίας; Αυτά είναι κάποια από τα βασικά ερωτήματα στα οποία απαντούν, σε μια συλλογική προσπάθεια, όχι μόνο πανεπιστημιακοί, αλλά και άνθρωποι της αγοράς.

ISBN 9789600804416
Διαστάσεις (cm) 17×24
Αριθμός Σελίδων 332
Έτος Έκδοσης 2007

 

Μοιραστείτε το...