100+Παρεμβάσεις
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει 115 άρθρα που ο συγγραφέας έχει γράψει (ή συγγράψει με εκλεκτούς συναδέλφους και συνεργάτες) τα τελευταία χρόνια σε επίκαιρα θέματα της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Στόχος των παρεμβάσεων δεν είναι μόνο η συστηματική ανάλυση των σημαντικών αυτών θεμάτων, αλλά και η παράθεση συγκεκριμένων προτάσεων προς τη δημόσια διοίκηση, τον επιχειρηματικό κόσμο, τους κοινωνικούς εταίρους και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Πέρα από την άμεση αντιμετώπιση καίριων ζητημάτων, τα άρθρα περιλαμβάνουν προτάσεις στρατηγικής με πιο μακροπρόθεσμο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Τα περισσότερα άρθρα αξιοποιούν τα πραγματικά δεδομένα και αναγνωρισμένες επιστημονικές μελέτες, ώστε να μην επιδέχονται αμφισβήτησης αλλά να δίνουν μια ανεξάρτητη καταγραφή που διευκολύνει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων και αποτελεσματικών προτάσεων αντιμετώπισης των προκλήσεων. Τα άρθρα έχουν δημοσιευτεί στον γραπτό και ηλεκτρονικό Τύπο, ενώ κάποια από αυτά έχουν βασιστεί αποκλειστικά σε μελέτες που έχουμε εκπονήσει στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είχαν τον χαρακτήρα της επιστημονικής ενημέρωσης της ερευνητικής ομάδας αλλά και ειδικών στο αντικείμενο.
Οι παρεμβάσεις αφορούν τις παρακάτω δώδεκα ενότητες, που είναι και τα κεφάλαια του βιβλίου:
* Αναπτυξιακές προοπτικές της εθνικής οικονομίας
* Ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων
* Καινοτομία και νέα επιχειρηματικότητα με διεθνή προοπτική
* Μέλλον της εργασίας και ανάπτυξη του αναγκαίου ανθρώπινου δυναμικού
* Τριτοβάθμια εκπαίδευση για κοινωνική και οικονομική ευημερία
* Μεταρρυθμίσεις και αποτελεσματικότητα στη δημόσια διοίκηση
* Ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας και τεχνολογικοί επιχειρηματικοί κλάδοι
* Ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις και ψηφιακή ηγεσία
* Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο
* Τεχνητή νοημοσύνη με υπευθυνότητα για παραγωγικότητα και ανάπτυξη
* Καταναλωτική συμπεριφορά και αντιμετώπιση των πληθωριστικών τάσεων
* Προσδοκίες και ανάπτυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων
ISBN: 978-960-08-0998-5
Σελίδες: 300
Σχήμα: 17×24 cm
Τιμή: 20€